En månad har gått..

Som jag skrev i mitt första inlägg så e jag inte så bra på detta med bloggande, vill göra det men finner inte riktigt tiden.. Har inte internet idags läget heller :(.

Anna och Stephanie flyttade till Solberga i början på April så vi bor hos dom tills jag och min gumma Rosanne flyttar till Hammarby-Sjöstad den 1 maj.. Jag läääääääääängtar så himla mycket :)

Orkar inte dra upp allt jag har gjort under denna månaden, det e mest samma sak, jobba, och festa :)
man börjar känna sig som en alkis, men jag har sjukt roligt under tiden..

Va ute förra onsdagen med Lina, sen kom Anna och Rosanne, vi satt på snaps uteservering..

Jag har jobbat hela helgen, kom en timme försent idag, snooza e farligt men helt underbart :p. Jag skulle ha varit nykter hela helgen, men det finns en viss perosn i mitt liv som har en tendens till att dricka rätt bra också.. Så kombon där mellan oss e inte så bra.. Men vi har roligt iaf.. :)

Ikväll ska jag tjilla på hög nivå.. Bara kolla på film och äta..

Imorn ska jag på derby DJURGÅRDEN - Hammarby.. Fan va roligt det ska bli, jag ska dra dit med min bror Jannis, och Malene från jobbet ska med också.. Riktigt kul!!

Nu ska jag fortsätta jobba, ha de bra gott folk..

//Kixxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu