My new tattoo :-)

Sista dagen på Koh tao så tatuerade vi oss, Johan har gjort en skit snygg sleeve hela underarmen. Bilder kommer upp sen på den.
Jag tycker att döskallar e snygga, men alla som känner mig vet att jag måste ha tatueraingar som betyder nått. Så jag har gjort 3 döskallar på min överarm. Den e representerar min mamma, den andra min bror Andreas och den tredje min bror Jannis. Jag valde ut 3 stycken så som jag ser dom. Och varje har en djupare tanke bakom dom. Det e som att tills döden skiljer oss åt och även efter.
Den tog 3 och en halv timme att göra, och i slutet va man rkktigt öm. Men nu e det bättre men jag e svullen. Jag tyckte jag hade stora armar inan, nu ser jag ut som en bodybildare. haha. Har faktiskt lyckats gå ner här nere i år. Och Sofia och jag ska träna när jag kommer hem. 62 kilo här kommer jag. Nu ska jag till poolen och sola och ta ett dop, sen blir det shopping på Mbk. Love it..... Ha en bra helg mina vänner.

Our last destination: Bangkok!!!!!!

I know I am really bad at blogging when im down here, but the internet isnt always at the room. And i'v tried to blogg, but everythinh went away. Bangkok is our last destination, we dont wanna go home :-(. We have donne a lot of things and met a couple of really nice people.
I am going to wright about it all when I come home. Just wanted to say hi and that we are alive. See you in 2 day. Now im going to swim in the pool and then its shopping tonight :-).

Ligger på stranden och har det gott :-)

uDet e så sjukt varmt här nere, man orkar inte göra nånting annat på dagen än att sola och bada. Det e ju livet men idag ska vi hyra moped och se oss omkring på Koh Samui. Hörde nu att stockholm har piss väder, tänker på min vänner som jag önskar va här med mig. Jag gör allt ggr 2 för eran skull. Nästa år drar vi tillsammans. Eller vad säger ni?Pusspåer

We loooooveee Koh Samui :-). Sorry att jag...

We loooooveee Koh Samui :-). Sorry att jag ej har uppdaterat men detta e första hotellet vi har internet på och jag skrEv ett långt inlägg igår som försvann! Det har hänt mycket sen sist. Vi va i Kuala Lumpur och det va så sjukt mycket varmare än Penang. Herregud! Jag klagar inte men vi va ej beredda på det!!! Petrona Towers e mäktiga i verkligen!! Vi kunde dock inte åka upp i dom, då alla biljetterna redan va slutsålda. Vi va på ett Äventyrs ställe som hade 5 olika parker: adventure park, wild life park, waterpark, scream park och extreme park. Va riktigt roligt. Sen blev det allt detta med jordbävningen så det blev oroligt, man visste liksom ingenting. Och tack alla ni som oroa er. Man märker verkligen vilka som bryr sig. Men vi kände inte av nått och allt e br här i Thailand nu :-). Sen börja skiten hända. Haha!! Vi tog tåget till flygplaten, men hamnade på fel flygplats, och dom ville ej släppa igenom oss så vi kunde ta en taxi. Så vi åkte till där vi kunde ta en buss för att ta taxi där istället. Men där går det ej taxibilar såklart. Så vi kom till flygplatsen precis när flyget går. Inga fler flyg skulle gå :-(. Men vi fick tag i biljetter till Bangkok. När vi kom dit så sa dom att vi ej kunde komma vidare. Men Bangkok airways fixade så vi fick springa till ett plan. Äntligen kom vi till Koh Samui. Vi älskar det här. Helt underbart. Hotellet ligger vid havet och har 3 pooler. Vi köpte vattenpistoler och hoppa in i kriget :-). Då det e så thailand firar sin nyår. Igår va självaste nyåret sangkran. Det va beachparty på vårat hotell. Va fullt med folk, gratis BBQ och vattenkrig och alkohol. Hade roligt tills polisen kom och bad djn stänga av musiken vid kl 24. Men men roligt i 2 dagar hade vi iaf :-). Idag har vi solat och just nu e det strömavbrott på ön. Efter det blir det iaf god mat ocv massage :-) hörde att våren har kommit till sverige! Njut så ses vi på uteserveringarna i maj :-)

Were in Penang Malaysia :-)

Jag som ni vet så e jag och min kille på semster i Asien. Vi åkte i onsdags och det har varit härligt. Vi e i Penang Malaysia. Vi bor i Georgetown men jag önskar att vi hade valt Batu ferranghi. Men vi har åkt dit 2 dagar nu med mopeden, festade till lite på en utomhus krog i lördags, sjukt mysigt att dricka vid stranden och dom had bara massa Kicki musik. Vi träffade en skön man som vi snacka med. härligt att träffa nya människor. Annars har vi mest tagit igen oss, vilat och solat varje dag och badat. Brände oss första dagen men snart så kan vi komma ut ur skuggan igen. haha!! Sitter i hotell lobbyn nu och dom har en kareokebar här och ALLA kineserna sjunger varje kväll högst som tusan, samma låtar fram tills kl 03 på nätterna. Lpter förjävligt men det e ganska roligt också. Har köpt mig en så snygg väska här nere, en Jimmy Choo. L love it. Imorgon ska vi åka vidare till Kuala Lumpur. Ska blir roligt och vi ska åka världens största berg och dalbana. Herregud vi får se bur det går med min höjdskräck men jag älskar ju att åka sånna saker. Jag har även varit på Starbucks för första gången idag och köpt varm choklad, blir nog Pauline glad. haha! Nu ska jag dricks den och plugga lite. Uppdaterar snart igen :-).

Idag har varit en härlig dag. Vi överaskad...

img_9634 (MMS)

Idag har varit en härlig dag. Vi överaskade min Bror Jannis med en födelsedags middag och tårta. Han fyller år imorn men då åker vi till Thailand. Missade hans födelsedag förra året också. Så ville göra något extra :-). Så vi lagade tacos, köpte en olympiakos tårta, (jannis favorit lag i fotboll. Grekiskt lag då). Hans kompisar fixade så han kom hem en viss tid och där va vi alla :-). Va mycket trevligt. Nu ligger jag i sängen och spelar rumble. Börjar bli riktigt bra nu, ibland går det rakt åt helvete men det e fett roligt. Sista natten hemma innan Asien. Känns bra :-). Sov gott allihopa :-)

Jag blir så glad :-). En killkolpis till m...

img_4670 (MMS)

Jag blir så glad :-). En killkolpis till mig som heter Christian blev Pappa i söndags åt en lite kille som ska heta Carl. Så himla söt. Grattis vännen och till tjejen. Ses i sommar. :-)

Vet inte änns vad jag ska säga.... E jag f...

img_4465 (MMS)

Vet inte änns vad jag ska säga.... E jag förvånad? Lite tror jag. Borde jag vara det? NEJ!!!!! Men jag hoppas alltid att den goda sidan ska vinna. Och att folk ska vakna upp och se vad det e som faktiskt händer. Men åter igen nej. Och nu e jag så besviken att jag inte finner ord. Men jag har jobbat hårt för att vara den bra människan jag e idag, så ingen ska få ändra på det. Karman kommer erat håll. Vänta bara......... Mestadela så hade jag skit roligt på grekiska festen i lördags, men det va nog den sista jag går på. Sov hos min bror Jannis. Igår blev det bara att ligga hemma och vara bakis. Och idag packade jag väskan och flytta vår soffa till Sofia då hon har köpt den. Så nu ligger vi i vardagsrummet med sängen. Riktigt mysigt faktiskt. Min vän Lina och hennes kille e i Irland nu, riktigt avundsjuk då jag också vill dit. Hoppas ni har det mysigt. 1 dag kvar för oss till Malaysia och Thailand :-). Mer efterlöngtad och behövlig semester får man leta efter. Denna semester ska rensa allt och jag ska verkligen inte tänka eller bry mig om nått annat. Puss och gott natt

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu