Were in Penang Malaysia :-)

Jag som ni vet så e jag och min kille på semster i Asien. Vi åkte i onsdags och det har varit härligt. Vi e i Penang Malaysia. Vi bor i Georgetown men jag önskar att vi hade valt Batu ferranghi. Men vi har åkt dit 2 dagar nu med mopeden, festade till lite på en utomhus krog i lördags, sjukt mysigt att dricka vid stranden och dom had bara massa Kicki musik. Vi träffade en skön man som vi snacka med. härligt att träffa nya människor. Annars har vi mest tagit igen oss, vilat och solat varje dag och badat. Brände oss första dagen men snart så kan vi komma ut ur skuggan igen. haha!! Sitter i hotell lobbyn nu och dom har en kareokebar här och ALLA kineserna sjunger varje kväll högst som tusan, samma låtar fram tills kl 03 på nätterna. Lpter förjävligt men det e ganska roligt också. Har köpt mig en så snygg väska här nere, en Jimmy Choo. L love it. Imorgon ska vi åka vidare till Kuala Lumpur. Ska blir roligt och vi ska åka världens största berg och dalbana. Herregud vi får se bur det går med min höjdskräck men jag älskar ju att åka sånna saker. Jag har även varit på Starbucks för första gången idag och köpt varm choklad, blir nog Pauline glad. haha! Nu ska jag dricks den och plugga lite. Uppdaterar snart igen :-).  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååå va underbart du verkar ha det gumman! Och gud vilken snygg väska :D hoppas ni får det lika bra i Kuala Lumpur, du måste uppdatera därifrån och ni borde åka till Little India och äta indisk mat :) Puss och hälsa Johan <3

2012-04-09 @ 17:39:52
Postat av: RUMBAAHIIII

NEEJ MEN DIN GULLE KORV!! inte skulle val du till starbucks!! ahhaha har en miljard o ga till har!!lol va myysigt kan du kanske maailaaa miiig nar du kan! miss u n love u halsa johan!!!! <3

2012-04-09 @ 19:47:05
Postat av: Selina

Första gången på Starbucks!?

Nästa gång så måste du prova deras frappuccino med strawberry/cream smak, jag dör för den!!!

Hoppas ni har det underbart!!!

Själv får jag ta en tripp till solariet imorgon medans ni ligger på stranden & njuter ;-)



<3

2012-04-10 @ 02:19:41
URL: http://loveselina.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha staaaaaaarbuuuucks!!!! Massa kärlek till de! :-P

Gumman!? Hur mår du där nere?! Jag läste om jordbävningen! Du måste ju ha mobilen!!!!!!!!!!! Man blir jätte orolig när sånt här händer och man inte kan få tag på er!

Snälla hör av dig så fort du kan och ser det här och upp i bergen med er om det behövs!!! Puss <3

2012-04-11 @ 13:52:06
URL: http://missbabydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu