Idag har varit en härlig dag. Vi överaskad...

img_9634 (MMS)

Idag har varit en härlig dag. Vi överaskade min Bror Jannis med en födelsedags middag och tårta. Han fyller år imorn men då åker vi till Thailand. Missade hans födelsedag förra året också. Så ville göra något extra :-). Så vi lagade tacos, köpte en olympiakos tårta, (jannis favorit lag i fotboll. Grekiskt lag då). Hans kompisar fixade så han kom hem en viss tid och där va vi alla :-). Va mycket trevligt. Nu ligger jag i sängen och spelar rumble. Börjar bli riktigt bra nu, ibland går det rakt åt helvete men det e fett roligt. Sista natten hemma innan Asien. Känns bra :-). Sov gott allihopa :-)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååh va roligt att överraska honom :) Jag vill inte att du ska åka gumman, kommer sakna ihjäl mig :/ puss<3

2012-04-04 @ 11:18:53
Postat av: Angie

Hoppas ni har det bra där borta!!! Jag har oxå rumble.får köra när du kommer hem.. Och när det kommer till kärlek har du helt rätt, man ska inte leta efter fel, men ibland är det svårt. jag tror det handlar om rädslan att bli förd bakom ljuset. Men som du säger, allt blir bra till slut =) <3

2012-04-06 @ 02:07:41
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu