My new tattoo :-)

Sista dagen på Koh tao så tatuerade vi oss, Johan har gjort en skit snygg sleeve hela underarmen. Bilder kommer upp sen på den.
Jag tycker att döskallar e snygga, men alla som känner mig vet att jag måste ha tatueraingar som betyder nått. Så jag har gjort 3 döskallar på min överarm. Den e representerar min mamma, den andra min bror Andreas och den tredje min bror Jannis. Jag valde ut 3 stycken så som jag ser dom. Och varje har en djupare tanke bakom dom. Det e som att tills döden skiljer oss åt och även efter.
Den tog 3 och en halv timme att göra, och i slutet va man rkktigt öm. Men nu e det bättre men jag e svullen. Jag tyckte jag hade stora armar inan, nu ser jag ut som en bodybildare. haha. Har faktiskt lyckats gå ner här nere i år. Och Sofia och jag ska träna när jag kommer hem. 62 kilo här kommer jag. Nu ska jag till poolen och sola och ta ett dop, sen blir det shopping på Mbk. Love it..... Ha en bra helg mina vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu