Vet inte änns vad jag ska säga.... E jag f...

img_4465 (MMS)

Vet inte änns vad jag ska säga.... E jag förvånad? Lite tror jag. Borde jag vara det? NEJ!!!!! Men jag hoppas alltid att den goda sidan ska vinna. Och att folk ska vakna upp och se vad det e som faktiskt händer. Men åter igen nej. Och nu e jag så besviken att jag inte finner ord. Men jag har jobbat hårt för att vara den bra människan jag e idag, så ingen ska få ändra på det. Karman kommer erat håll. Vänta bara......... Mestadela så hade jag skit roligt på grekiska festen i lördags, men det va nog den sista jag går på. Sov hos min bror Jannis. Igår blev det bara att ligga hemma och vara bakis. Och idag packade jag väskan och flytta vår soffa till Sofia då hon har köpt den. Så nu ligger vi i vardagsrummet med sängen. Riktigt mysigt faktiskt. Min vän Lina och hennes kille e i Irland nu, riktigt avundsjuk då jag också vill dit. Hoppas ni har det mysigt. 1 dag kvar för oss till Malaysia och Thailand :-). Mer efterlöngtad och behövlig semester får man leta efter. Denna semester ska rensa allt och jag ska verkligen inte tänka eller bry mig om nått annat. Puss och gott natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu