Catching up with Anna :)

Hej hopp..

Idag har det blivit städa av, skönt att få det gjort.. Har pratat med min rumskompis Anna hela dagen, vi har inte setts på ett tag så vi har garvat en hel del när vi har berättat vad vi har gjort den senaste veckan :). Vi tänker exakt likadant om saker och ting så det e så roligt tt lyssna på henne..

Vi ska ha en Look A-Like fest hemma hos Lisa och Vanessa nån helg här framöver..

Jag ska vara Sarah Sommerfeldt (dom tycker att jag ser ut som henne). haha*

Anna: Har vi inte kommit på någon på än..

Lisa: Ska vara Portia D Rossi eller Blondin-Bella.. haha*

Vanessa: Ska vara

Rosanne: Nanne Grönvall..... haha* fy fan va roligt..

Stephanie: Ensam mamma söker Johanna..

Kommer att bli as roligt.. Kul att hitta på lite olika saker att göra ibland.. Älskar att träffa ny människor, och dom här två tjejerna e skjukt roliga, har kul varje gång.. Lisa kom ut i fredags också och drack några öl med mig.. Kul.. :)

Min gumma Lina kom hem  ifrån London idag, längtar efter att få höra allt dom hittade på.. Ser fram emot att träffa henne på jobbet imorn..

Seeeeeeeeeeeee yaaaaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu