En helt vanlig och jobbig tisdag!!

Jag har en tendens att både prata i sömnen, jag vaknade flera gånger inatt av att jag gjorde det och hålld epå och krångla.. Känner mig helt skitzifren.. haha* :)  När alarmet ringde på morgonen kändes det som att jag hade sovit i 3 timmar bara.. Men morgonen blev bättre innan den blev sämre iaf.
Min rommie Anna hade jobbat natt så hon kom hem halv 9 på morgonen och hade köpt med sig god frukost, så vi åt det och snackade innan jag skulle iväg till jobbet själv..'


Som vanligt så har jag otur med bussen hemifrån mig, den e alltid försenad, så jag fick gå från fittja till jobbet, jag har ju lyxen av att bo i Sollentuna och jobba i Slagsta strand.. Pendla pendla pendla, det ända jag gör typ.. Ush!!
Dagen på jobbet va trevlig med lång, tog mig extra lång tid att komma hem nu på kvällren.. 2 timmar, jag frös ihjäl..


Jag ska kolla på nya avsnittet av Gossip Girl snart :)..


Och idag träffade jag min gumma Lina, roligt, vi ska fika imorn och umgås lite, då vi båda e lediga.. Härligt att göra något nör man e ledig..


Bestämde med min Kusin Sofia igår att hon och jag ska åka till Frankrike i vår och hälsa på vår moster för dom brukar åka dit 2 veckor på våren för dom har en lägenhet där.. Annars bor dom i Nya Zeeland, och jag ska försöka spara pengar och hälsa på dom..


God natt// Kixxx..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu