Får se om bloggande e min grej!!

Hej hej!!

Jag och tjejerna jag bor med startade en blogg förra året, det slutade med att det bara var jag som skrev. Till slut orkade inte jag heller, eftersom att den skulle handla om oss..

Idag när jag skulle gå hem ifrån jobbet så kom en arbetskamrat fram och frågade om jag hade en blogg, och då kom jag att tänka på min förra blogg.. Så nu startade jag en ny så får vi se om det går bättre med denna..

Mitt liv e inte så värst spänande så det kanske inte blir så värst roligt att läsa, men vi får se, det händer ju oväntade saker hela tiden..

Jag flyttade tillbaka till Stockholm i September förra året, började jobba på ett as härligt jobb som jag älskar.. det e mest mina arbetskamrater som gör att jag älskar det så.. För vissa dagar när man kommer hem så känner man: Varför skjuter ingen mig bara????? Bor med 3 tjejer nu i Sollentuna, men ska flytta med en av dom till Hammarbysjöstad 1 Maj, längtar så himmla mycket.. Jag tcyker att jag e halv alkis nu, tänk er sen är våren och sommaren och man spenderar sin lediga tid på söder på uteservringarna mm.. YES!! Det ska bli härligt!!

Ja det va lite om mig i mitt första inlägg..

Sleep tight// Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu