Helgen som varit..

Halllååååååååååå..

Jag sitter hemma hos mig, men mina inneboende, den ena e sjuk, den andra e bakis och jag e trött..
Vi sitter här med en varsin dator i knät och surfar, ser ut som 3 riktiga nördar.. Hade det inte varit för min arbetspolare Kenny som bjöd in oss på Facebook fest så skulle vi hade det så himla tråkigt idag.. Haha!!
Mycket mer än så kommer nog inte hända ikväll, gick in och sökte på resor till Nya Zeeland för min moster har flyttat dit.. det blir bara att spara.. Jag e trött på att leva i Sverige just nu, jag vill se mig om i världen lite grann..

Nu ska jag berätta oom vad helgen har haft att bjuda på..

I fredags jobbade jag till halv 9 på kvällen, sen gick jag och några polare till Kellys och drack några öl.. Började blir febrig på natten igen, så jag fick sjukskriva mig över helgen, jag har jobbat mycket helg nu, men man förlorar så sjukt mycket pengar på att vara sjuk över en helg.. Och så e det lång tråkigt, man ligger ju bara där och känner sig seg och ens bästa vän e soffan och sängen.

Igår åt jag typ hela dagen, haha det e ett av det jag e bra på :). Sen kollade jag på 8 avsnitt av Lost.. Bra serie det där.. var bjuden på fest hemma hos Lisa och Vanessa, men det kunde jag ju inte gå på, sen så hörde mina bröder av sig och ville att jags kulle komma ut, och sen ville min gumma Malene att jag skulle komma ut och dricka öl. Alla hör alltid av sig när man inte kan.. Men jag har haft en super trevlig kväll iaf :)

Boktips: Om ni vill läsa något riktigt bra så ska ni läsa serien om Stephanie Plum, författaren heter Janet Evanovich.
Det e en serie på 16 böcker. Dom e spännande, och as roliga.. Skrattar hela tiden när jag läser dom.. haha!!

Jag är så sjukt rastlös, e ledig från jobbet imorn, fast jag önska att jag inte var det.. Härligt att jobba, finns inget annat att göra iaf.. Alla andra jobbar iaf.. Ska nog skicka till Chefen att jag kan hoppa in om dom behöver folk..

Seeee ya all, stay positive!!

//Kixxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu