En underbar helg <3 <3

Jag har inte haft tid eller ork att skriva i bloggen denna helg, men nu ska jag iaf uppdatera lite..
Var på stan med Anna i torsdags och hittade 2 par skor som jag la undan till i fredags, sen drog jag till Restaurangen och hämtade min påse med grejer och åt super god Schnitzel *mums*



Jag drar alltid ut på saker så att jag får stressa i sista sekunden, när jag väl kom hem så var jag redan ca 2 timmar försenad, jag skulle hinna göra så mycket innan Johan skulle komma hem.
Så jag började med att baka chokladkakan (hade köpt en stor hjärtformad form), sen in i duschen och sen fixa mig fort som attan, för sen skulle jag lägga ut ca 120 st ljus i hela lägenheten..
Ville göra något speciellt för min honey.. Han blev jätte glad när han kom hem och såg vad jag hade gjort, sen kollade vi på film och mysde hela kvällen :D.



I fredags kollade vi på en lägenhet i Älta, men vi kommer ej att hinna få svar på den innan idag för idag måste Johan säga Ja till lägenheten i Fisksätra.. Så det får bli den, men vi kommer ju söka vidare efter en lägenhet vi vill ha sen.. När man e kär kan man bo vart som helst..
Sen köpte jag min skor:





Ted joinade oss inne i stan och vi kollade på maskeradkläder inne på Buttricks till helgen som kommer nu.. Johan ska vara en munk, och Ted ska vara fransman.. Roligt att dom tar detta på allvar :D. jag har inte bestämt för vad jag ska vara än, ska köpa något på onsdag när jag e ledig..
Sen var det bara att stressa hem till dom och hämta Johans allergitabletter, för vi skulle hem till Lina & Simon och umgås och dom har katt.. Vi skulle ha varit där till Idol men anlände till kl 9.
Vi åt pizza och snackade och drack lite cider, det var skit trevligt, vi var hemma vid halv 4 på natten..

Lördag morgon vaknade vi senare än vad vi skulle, så vi drog in tll stan snabbt och åt frukost och sen köpa allt inför kvällen.. Stress hem och fixa mig, sen kom Lina och vi fick skynda oss för att hinna i tid till Laserdome med jobbet. Det var roligt men jag var såååå dålig, jag blev skjuten dubbelt så många gånger än jag lyckades träffa någon, hahaha!! Men det var roligt..
Sen vidare och åt på Hard Rock Cafe, åt ribbs, sjukt gott var det, men det var bara Lina som orkade slackta hela tallriken..haha!! :D

Sen fick vi bråttom som vanligt, hämtade upp Johan & Ted sen snabbade vi oss till Collage för vi stod på listan.. Kom in i sista minuten..
Det var ju lönehelg så ALLA var ju ute, så det var väldigt trångt när man skulle dansa, vilket vi gör hela tiden när vi e ute.. Rosanne, Steph & Åke anlände sen också..
Vid kl2 drog vi vidare till Hells Kitchen, där var det sjukt mycket folk, trångt som fan!!
Mina fötter hade dött för länge sen så jag bytte om och stod och dansade i mina gympadojjer som jag hade till Laserdome.. Orkade verkligen inte bry mig vid det laget..

Sen när vi sitter i tunnelbanan så säger Rosanne: Efterfest hos Ted, haha tänker inte änns nämna efterfesten, för det var ingen..haha.. Vi sov där iaf efter vi hade spelat lite Rockband.

Igår var man ju lite seg, åkte hem till mig och åt frulle och sen mös vi, vid 5 kom vi hem till mamma då hon bjöd mig & Johan på potatisgratäng och kassler, det var jätte gott..

Min älskling åkte ju igår igen, gillar fan inte söndagar..

Orkar inte skriva mer just nu så det får bli senare..

// Kixxx





Kommentarer
Postat av: Selina

Du är så söt <3

Alla skulle ha en flickvän som du som tänder ljus & bakar ;-)

Som jag sa till Simon en gång i tiden.."jag bryr mig inte ifall du bor i en hundkoja, jag tycker om dig ändå".

Så vart ni än bor så är det ändå kärleken som räknas!

Inflyttingsfest!!! :-)



//Love

2009-10-26 @ 19:16:31
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu