Första dan blev inte idag!!

Jag skulle ju ha börjat min första dag tillbaka på jobbet idag men så blev det ju inte tyvärr.. Var hos min husläkare kl: 8 imorse och jag mådde inte så bra och var tvungen att hämta ut nytt recept och då kände jag att jag behöver stanna hemma en dag till och bara vila upp mig..
Så min första dag blir imorn istället, ska faktiskt bli skönt..
Det blir ju inte bara att vila idag, jag ska städa & tvätta och sen laga lite mat till mig själv och mysa i en ren lägenhet.. Jag hoppas att Anna kommer hit ikväll också, så kan vi kolla på Roast på Berns ihop :D. Inte lika roligt att kolla själv..

Idag: Städa, tvätta och vila.
Imorn: Jobba, rensa hemma.
Onsdag: Jobba och sen pokerkväll med tjejerna.
Torsdag: Gå på stan med Anna & sen Mysa med min sötnos.
Fredag: Får Johan bestämma vad som händer.
Lördag: Göra något med Söt på dagen, sen e det personalfest och utgång.
Söndag: Kan du vara säker på att det ska MYSAS innan du åker igen!!

Så ser min vecka planerad ut just nu :D

Bye bye// Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Härligt att du skriver för min skull ;-)

Ses på onsdag! :-)



//Love

2009-10-19 @ 23:19:29
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu