Kan det aldrig bara bli helt bra??

Det var så sjukt skönt att vara tillbaka på jobbet förra veckan, och jag hade roligt i helgen.. Och man börjar äntligen känna sig som människa igen.. Jag e jätte tacksam för alla som har tagit hand om mig och speciellt Johan, men jag vill kunna vara självständig och inte behöva känna mig hjälplös.

Nu har jag legat hela natten med huvudvärk och den vill inte släppa, jag har tagit mina smärtstillande men det hjälper inte, jag vet inte vad det e för fel.. Jag e hemma från jobbet idag och det vill jag inte vara, jag har roligt på jobbet..
Och jag vill vara en person dom inte kan lite på, jag vill kunna gå dit så som jag e schema lagd..

Och så ska vi igentligen ut på Onsdag för det e Sensational White på Royal Garden, och det kommer verkligen att bli sjukt roligt.. Min musiksmak och schysst Dj. Men mår jag så här så kan jag inte gå och jag måste vila ut mig så att jag kan jobba på torsdag, då jag e ledig imorn..

Ibland känns det som man håller på att tappa den man e, och det e så jag känner ibland..
Jag börjar komma tillbaka, det känner jag men det e tufft ibland och speciellt när man e så envis som jag e och inte vill visa det för andra..

Nej nu får det vara nog skrivet för nu, ska lägga mig och vila så att denna huvudvärk försvinner någon gång, för mår jag bättre så ska jag ta mig till jobbet.. Vill verkligen det..
Kanske låter konstigt att man vill det men när man har legat hemma länge och man helt plötsligt inte kan göra som man vill så känns det helt annorlunda..

Over and Out// Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Darling vi kan festa hela livet tillsammans så oroa dig inte angående imorgon! ;-)

Hör av mig tomorrow<3



//Love

2009-10-28 @ 00:45:15
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu