Kan inte sova......

Jag kan inte sova, jag har varit vaken halva natten och har inte sovit sen 7 imorse pga huvudvärken som bestämde sig för att slå till ordentligt idag.. Men jag kan ändå inte sova.. Ska försöka att läsa ig tills sömns, men det jag verklgen skulle behöva e att min älskling skulle ligga bredvid mig och hålla om mig, det e då jag känner mig riktigt trygg..

Det ska skrivas kontrakt på lägenheten på fredag, vill verkligen flytta ihop med honom så fort som möjligt, måste bara snacka med Rosanne också om när.. Vi ska köpa allt nytt och det ska vara vårt och jag ser så himla mycket fram emot ett liv med Johan.. Det e sådan här lycka jag har längtat efter, och det som e så underbart e att vi e så lika varandra och han förstår mig.. Inte jämnt då jag e en pain in the ass ibland :D, men mestadels..

Jag har iaf städat, tvättat och färgat håret oc slingat min mammas hår idag, det blev faktiskt jätte fint och hon var nöjd.. Var roligt att träffa henne, träffar henne inte så ofta som jag vill..

Jag  e ledig imorn och mår jag som jag ska så ska jag på stan med Stephanie och köpa min maskerad kostym, jag hoppas bara att den kommer att passa..

Vi har så sjukt mycket planerat nu känns det som, varje helg bjuder på något, så efter allt detta måste jag nog ta en hel helg av bara vila.. Ska till Skåne nästa helg med Johan, för min bästa v'n/bror ska ha sin inflyttningsfest i sin lägenhet i Malmö, och det vill jag inte missa.. Innan det så ska vi vara i Ystad och hitta på något..

Nej nu har jag försökt att få tiden att gå genom att skriva här men det fungerar inte så bra det heller tyvärr, vill ju ändå bara sova så att dagarna går fort..
 

Sov gott// Kixxx


Kommentarer
Postat av: Camilla Roselin

vad skönt att det går bra för dej =)

2009-11-01 @ 08:31:16
URL: http://camilha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu