Mina första dagar tillbaka!!

Ja då e man officiellt tillbaka på jobbet igen, gjorde mn första dag i tisdags, det var roligt att träffa alla, och folk verkar uppriktiga när dom säger att dom har saknat mig.. Och det e ju roligt att höra..
Jag hade lite mer ont i huvudet än vad jag hade velat men det hör till.. Det blir nog bättre när jag har jobbat ett tag.. Jag får vara på golvet istället för kassan och det känns bra, inte lika mycket press.. Idag gick också bra, blir bara trött så himla snabbt.. Vi lär upp dom som ska öppna Västerås butiken.. Men jag har gjort mitt för denna veckan, det e skönt med en mjukstart..

Jag har hittat 2 mobiler jag vill ha, dom e så snygga och bra:

Sony Ericsson Satio:



Eller så har vi Sony Ericsson Aino:


 Dom e så j*vla snygga :D.

E så himla trött hela tiden, imorn ska jag gå på stan med Anna, om hon kommer upp imorn..
Sen kommer min älskling på kvällen, jag längtar så.. <3 <3

Nu ska jag ringa till Johan och sen gå och lägga mig och läsa tills jag däckar..
 
// Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu