Nu bär det av :D

Nu ska jag äntligen få komma ifrån Stockholm över en helg, min mamma e lite orolig för att jag ska ¨åka bort nu ifall jag skulle börja må dåligt, men jag e ju med Johan och då händer det inget.
Jag har haft ett par riktigt trevliga dagar hemma hos min bror Jannis & Maria.
I måndags när vi var här på kvällen så åt vi god mat, Maria fixade naglarna på mig, det blev jätte fint, sen så bakade hon en tigerkaka (med vitchoklad i) som jag & Jannis slacktade.

Mina naglar (syns inte så bra tyvärr):



Och den juvliga tigerkakan, (detta e efter den har stått på bordet i 2 minuter) haha!!:



Jag hoppades på att mina kläder skulle hinna komma idag innan jag åkte till Göteborg och Ystad, men det ser inte så ljust ut på den fronten. Jag vann iaf en biljett på tradera, så jag betalar 76 kr för att åka x2000 till Göteborg idag. Underbart, jag åker kl 16.10 och e framme 19.17.
Ska bli så rolgt att träffa Linda, och sen ska hon få träffa Johan, stackars Johan, han har fått träffa så sjukt mycket nya människor dom senaste 2 veckorna.. haha!!

När jag & Johan var på bio i lördags så har dom ju satt upp posters på Twilight filmen: NEW MOON!!
Har tvingat honom att han ska följa med mig och kolla på den, jag ska nog läsa andra boken en gång till innen premiären e den 20 NOVEMBER. Jag kommer att vara bänkad där den dagen.





Igår var jag så himla trött och orkade inte göra någonting, ska bli så skönt när mina krafter kommer tillbaka så att man känner sig som en normal människa igen. Men jag tvättade lite och så iaf..
Men sen kom Jannis hem ifrån jobbet, och efter det kom hans kompis Nottis hit och vi 3 satte oss och spelade Rockband, Jannis med Gitarren, Nottis med Basen och jag på trummorna.
Vi skulle bli ett utmärkt band, haha!! Det va roligt iaf..
Jannis lagade god mat, spagetti och köttfärssås och riven parmesanost på och vitlöksbröd, *mums*.
Sen så hade jag och Maria en liten spabehandling här, vaxning, nopprade mina ögonbryn, färgade håret..
Sen kollade jag och brorsan på det efterlängtade avsnittet av HEROES, så jävla bra..
Det var inte långt efter det som jag däckade.

Nu e det en ny dag och jag har varit vaken sen halv 9, lika bra att börja dagen tidigt, det e en mening jag inte har sagt så många gånger i mitt liv kan jag lova..
Jag och brorsan har käkat frukost och han ligger och spelar spel i soffan och jag ska börja fixa mig och packa ner mina grejer så att jag kan åka till min älskling..

Min bror när han spelar:



Bjuder på ett till när han e på jobbet, min söta bror:



Och här får ni en bild på hans fina flickvän Maria:



Ja då har ni fått ännu ett super intressant inlägg av mig, haha!! Måste faktiskt säga att jag saknar mitt jobb lite grann, mest människorna där.. Men vi ses ju den 19 Oktober :D

Nu ska jag ta min röv upp från soffan och hoppa in i en dusch och sen börja proceduren med att göra mig fin inför idag. Och Lina du måste ringa och omboka, jag blir orolig för dig vet du..
Vi ska även antagligen åka på en Helloween kryssning, det ska bli roligt, Anna ska följa med också, och vi ska klä ut oss, haha!! Vi kommer att vara så himla läckra.. Ska tvinga Johan & Ted att klä ut sig också, jag menar det blir ju lite roligare då..

Ha det bra gott folk, hinner jag ej skriva i helgen så skriver jag på måndag kväll när jag kommer hem.

// Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu