Nu kommer uppdateringen!!

Inte för att det e så många som läser min blogg, men det e inte därför jag har en blogg, har det för att det roligt att skriva ner vad man har gjort och sen kolla tillbaka på det.. Och så e det för Linas skull :D haha!!

ja som jag skrev senast så var jag på väg till Ystad, måste säga att det e jätte fint där, påminner mycket om Visby, husen e små och så fina och det e kullerstensgator överallt.. Och fina sandstränder, roligast var ju att se vart det e Johan har växt upp..
På torsdagen (den 8 Otober) alltså visade Johan mig Ystad när vi kom fram, sen åkte vi hem till hans mamma, där vi även bodde.. Och hon var jätte trevlig, så himla liten och riktigt vacker.. Man ser ju direkt vart Johan har fått sitt utseende ifrån (fast så får man ju inte säga).
Hon heter Mimi och hon bjöd på god fläskfile :D.
Sen så fyllde Johans kompis Froge år, så vi drog hem till honom och åt tårta och pratade, det var massa människor där jag såklart aldrig hade träffat, så jag blev ju lite blyg och satt mest och lyssnade och skrattade. Jobbigast var att jag inte kände att jag gjorde något bra första intryck..

På fredagen gick vi på stan och kollade, Johan köpte ny mobil.. Vi gick till hans mammas Atelje som hon har och säljer sina kläder i, hon e riktigt duktig.



Och så hittade jag Rosannes framtida gård och en grill till hennes grillpartyn hon kan ha med sina små kompisar :





På kvällen sen så gick vi till en pizzeria Johan älskar som heter Bröderna M, så jag var ju tvungen att se om pizzorna var så himla goda (och det var dom faktiskt).. Johans kompis Hannes följde med dit också, vi skulle ha bowlat men det stängde kl: 10. Så vi 3 gick hem till Hannes och snackade lite..

På lördags morgonen gick vi upp tidigt och drog iväg och mötte upp Johans kompisar för alla killarna skulle åka Motor Cross.. Så vi drog iväg långt ut i burchen, vi gick upp halv 10 och var hemma kl: 16.
Det var roligt att se Johan åka Cross, han såg så sjukt glad ut när han åkte.. Duktig e han också :D

 
Men fan vilken träningsvärk han hade sen, han hade ju inte åkt på länge så jag tyckte synd om honom, vill att han ska kunna åka och göra saker som gör honom lycklig oftare än vad han gör..
Jag hade ingen känsel i mina tår, rumpan, och händer när vi kom hem igen, så vi mös och så. Jag skulle ha åkt in till Malmö till Christian och umgåtts med honom, men jag mådde inge bra och ville inte sätta mig på ett tåg.. Men jag följde med Johan till hans kompis André och firade deras vän Froge.
Jag ville göra ett bättre intryck än torsdagen, ville bara vara med själv.. Och det gick hur bra som helst, dom var riktigt roliga och vi snackade och hade kul..
Sen drog vi till ett ställe som hette PC, det var 40 plus där men det var trevligt..
Sen drog vi till ett dansställe som hette Bar a bar, jag hade roligt där inne för det var bra musik..
Sen drog vi hem och nana..

Söndagen så sov jag hela dagen för jag var fruktansvär trött, när vi hade sagt hej då till hans mamma, drog vi över till Malmö och hälsade på hans Bror.. Han var lätt att prata med och skit trevlig.. Sen så va det bara att sätta sig i bilen igen och dra oss mot Göteborg..

Johan hade ju så ont i kroppen så han jobbade inte på Måndage  och Tisdagen, vi mös massor dom dagarna för jag stannade hos honom i hans stuga där.. På Tisdagen mötte vi upp Linda inne i Göteborg och kollade i affärer, sen åt jag & Johan på en restaurng/pub.. Mums!!
Jag skulle ju ha åkt hem på Tisdagen men jag åkte hem med Johan i Torsdags efter att han slutade jobbet. Har varit underbart att vara med honom själv i massa dagar. <3


Såååå SÖT!!

När vi kom hem till Stockholm så hämtade vi upp Lina & Simon i Hallunda, vi drog till Parkbio och kollade på filmen: Bröllopsfotografen.. Värmland! haha.. Jag dör!! Men den var rolig.
I fredags drog vi hem till min bror Andreas då han hade fått tillbaka sitt onda i huvudet, så jag ville se hur det var med honom, men han mådde bättre, så vi käkade där och så lekte jag lite med barnen. På kvällen drog jag hem till Anna och träffade henne lite, det var riktigt länge sen, kände hur mycket jag har saknat henne.. Sen hem och mös med söt..
Igår drog jag, Johan & Ted på Aquaria vattenmuseet, det var roligt att hitta på något annorlunda och jag har aldrig varit där..


Ted..


Det ska vara 2 gula grodor..


Två st vidriga spindlar, usch!! Men den ena e tydligen död!!










Sötnos!!



Johan tyckte att denna fiskrn var så sjukt ful så jag var tvungen att lägga upp den.. haha!!

Sen så drog vi hem till Johan & Ted och spelade Vem vill bli miljonär, spela inte med Ted han säger bara fel svar hela tiden :D. Anna kom förbi en sväng.. Grabbarna drog ut en stund och jag lade mig och kollade på 2 avsnitt av Gossip Girl.. Underbar serie :D.

Idag så var jag & Johan och kollade på en lägenhet, lägenheten kommer att bli fin men området suger, han kommer att säga ja men jag hoppas att vi hinner kolla på den andra också..
Men som sagt så skulle jag kunna bo ihop med Johan i en skokartong så var som helst duger :D.
Nu har han åkt till Göteborg igen , tycker synd om honom när han ska behöva åka så lånt varje gång han ska iväg och jobba igen.. Hoppas att han får jobb här i Sthlm snart..
Jag ska upp tidigt imorn och gå till min husläkare, sen ska jag göra min första dag på jobbet imorn, jag hoppas att det går bra, vill ej ha tillbaka mer huvudvärk, det räcker med den som e..

Vi hade ju tänkt att dra på kryssning över Halloween helgen, men det verkar inte som att det blir av iaf.. Massa saker som krånglar hela tiden.. Men jag och Anna snackade och vi vill fixa ihop ett maskeradparty, det skulle vara så himla roligt, ifall vi blir ett gäng.. Vi har redan kollat på lite outfits och här kommer 2 st som jag vill ha.. men den sista vill jag helst ha:


Den övre e snygg men den jag vill ha kommer nu:




Nej nu ska jag gå och lägga mig och läsa tills jag däckar, vill inte sova själv men så e det ju tyvärr på veckorna :(. Sov gott allihopa..

Tänker på dig älskling// Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu