Trevligt trevligt!!

Ja då var det torsdag, underbart!! Har inte kommit upp ur sängen än, men snart blir det duschen och sen handla lite till ikväll, ska även förbi restaurangen och hämta en påse som jag har där och sen krama om mina bröder lite.. Hoppas att båda jobbar..
Ska baka en chokladkaka med glasyr på tills Johan kommer ikväll, och sen ska jag mysa till det åt oss.. jag kan ju skriva det här eftersom att jag vet att han inte kmmer att hinna läsa min blogg innan han kommer hit :D.

Imorn ska jag & Johan kollar på 2 lägenheter, den ena e i Älta och den andra ligger i Vällingby..
Sen på kvällen ska vi hem till Lina & Simon och äta gott och kolla på Idol (ska tvinga dom till det).
Det ska bli riktigt trevligt tycker jag, vi har alltid så roligt ihop med dom :D

Nej nu måste jag hoppa upp för jag ska med tvärbanan om 16 minuter och möta upp Anna inne i stan..

Over and Out// Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Spännande & höra om lägenheterna!

Jaså planen va idol hahahaha



//Love

2009-10-23 @ 15:34:32
URL: http://loveselina.blogg.se/
Postat av: felicia ◕‿◕

nu har min blogg en frågestund,

skulle bli jätte glad om just du frågade en fråga :D

2009-10-23 @ 16:01:55
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu