Ännu en dag har gått!!

Ja som sagt så har ännu en dag gått förbi, somnade som vanligt innan elva igår kväll.
Vaknade vid kl 9 och hade en grym huvudvärk, men jag tog mina tabletter som en pasient.haha!!
Kollade på Greys anatomy och gossip girl, sen följde jag med min svägerska Döne till Vällingby Centrum en stund, var tvungen att se om jag orkade göra något. Vi kolladei lite affärer och åt lunh, jag köpte ett linne, en väst och en halsduk/huva. Sen så fick jag en parfym av min bror och Döne.
Jätte god, hoppas att Johan blir nöjd då han har sagt att det e hans favorit parfym.
Sen åkte vi hem och mina krafter bara försvann, ska kanske inte utmana mig själv på det sättet.
Så jag lade mig och vilade ett tag, sen åt hela familjen och Eva med barn kom på besök.


Jag längtar så tills på torsdag då Johan kommer hem igen, ska bli härligt..
Ja det händer ju inte så mycket i mitt liv just nu, så jag har inte så mycket roligt att skriva om.
Jag & Lina skulle igentligen ha gått på Café Opera imorn och dansat och firat hennes födelsedag men eftersom min olycka inträffade så blir det inte så tyvärr..
Saknar dig Lina ska du veta..


Nej nu ska jag kolla på lite kläder på internet då min bror har tagit över tvn, så det blir ingen idol för min del, sen så ska jag prata med min goding igen inna jag går och lägger mig.
Jag e ju som en kärring dom här dagarna, orkar inte vara uppe länge alls..


God natt// Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu