En bra dag :D

Idag e en bra dag, somnade kl 5 imorse för jag kunde inte sova inatt. Pratade med Anna i telefonen i 3 och en halv timme, det var mycket roligt, vi kan aldrig sluta prata när vi väl har börjat. Blev väckt av henne kl 12 imorse, så det var bara att klä på sig och äta frukost och vänta in tills hon skulle komma. Nu har vi kollat på Säsongsstarten av både Gossip Girl & One tree hill. Så bra serier, vi har följt dom genom åren frenetiskt. haha!!

Sen så börjar Heroes den 22 September :D, vet att min bror Jannis e sjukt glad över det!!


Som jag har skrivit tidigre så fick jag 7 stora röda rosor av min baby i fredags :)





Så himla fina, TACK älskling!!


Vi ska dra på Sensation White i slutet av Oktober, vi vill det iaf.. Det skulle vara så jävla roligt, vi skulle ha dragit iväg förra året men det blev aldrig av tyvärr..
Tänkte försöka att ta mig iväg till Malmö snart igen för att hälsa på min bästa killkompis aka min bror Christian. Saknar honom!!


Nu ska jag umgås med mina vänner här hemma, och ikväll blir det att skratta åt folk som gör bort sig i Idol..

Over and Out// Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

That´s because we´re soulmates <3 ;-)

Ses sen!



//Love

2009-09-16 @ 13:58:31
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu