Ett sista försök :)

Hej hej!!

Nu ska jag ge detta bloggande en sista chans, det har jag lovat min kära vän Lina :)
This is only for you honey..haha!!

Jag har haft en underbar sommar, en av dom roliagste händelserna var när jag var på Hultsfreds festivalen, var där med mina vänner som jag inte hade träffat på länge, och sen så fick vi lära känna så himla mycket nya människor, som jag e så tacksam över att jag fick lära känna..

Vi har haft en Hultsfreds reunion, och det var verkligen jätte roligt.. Önskar att alla kunde ses oftare bara..

Sen så har jag träffat kärleken, jag vet att alla säger så och att många säger så ofta i livet, men jag e inte sån, jag brukar aldrig uttrycka känslor, för rädd för att bli sårad.. Men jag har träffat den killen jag vill leva med.. Jag har aldrig blivit behandlad så här bra av någon i hela mitt liv, han e omtänksam, underbar, snäll, social snygg och e aldrig blyg eller rädd för att säga vad han känner för mig.. Han får mig att känna mig uppskattad, och jag har verkligen haft tur.. Johan heter han min skånepåg..

Jag har även varit i Malmö och hälsat på min bästa killkompis som även e som min bror, han flyttade tillbaka dit i Juli och jag saknar honom jätte mycket.. Men jag hade en jätte bra helg där var så härligt att se honom igen.. Måste åka ner igen och hälsa på honom, tjena, hejsan hoppsan hejsan och som Christian även säger: Do it good and look good doing it..

Jag har precis haft influensan eller liknande, skit jobbigt men det var bara att jobba i helgen iaf.. Men man var ju tvungen, har ju mina arbetskamrater så det gick bra..

Jag och Lina var ute på café Opera förra onsdagen och dansade röven av oss, jag förstår inte hur folk kan stå stilla till så sjukt bra House musik, varför ska man ha bra DJ´s om folk ändå inte vill dansa?? Jag kommer aldrig att sluta dansa iaf.. Eller hur Lina?? :D


Jag och min danspartner och en av mina bästavänner Lina!!
*Underbar människa, känner henne myyyycket väl* :D

Johan flyttar hit på fredag, och det ska bli så härligt att ha honom nära, distans e jobbigt.. <3 <3

Sov gott allihopa.. Vi hörs// Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Från & med nu är vi bloggpartners in crime ;-)

UNDERBAR människa, känner henne MYCKET väl!!!



Love U!! <3



//Love Selina

2009-09-08 @ 10:14:53
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu