Fredag <3

Fy fan va trött och bakis jag e, jag skulle kunna ha mått sämre faktiskt..

Men jag sitter hemma hos Johans kompis Ted, vi var ute igår, jag satt först och efterfestade med Åke, och sen kom Stephanie en sväng. Vi drog vidare till Snaps och dansade, sen åkte Joahn ut helt utan anledning men så e det ju ibland.. Så vi försökte komma in på Ambassadeur, men då va det ju 25 års gräns efter kl 12.. Så jävla värdelöst, men det var ju den vakten som jag bråkade med efter att Lina åkte ut sist.. IDIOT!! Visst, visst!!

Sen skulle vi på efterfest hos Ted, Johans kommentar: Vi har 15 liter sprit, OJ OJ men när vi kom hit så hade vi inget groggvirke--- SMART!! haha!!
Ikväll ska vi fucka ur totalt, e sjukt taggad på att dansa :)
Så nu jävlar, först ska jag shoppa och sen ska jag mysa med Johan men efter det e det inte långt kvar tills jag ska ta till flaskan igen :)

Ha det bra och festa ikväll och var drinkluder..
//Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Hahahahaha ditt lilla drinkluder!! ;-O

Ikväll ska vi visa de stela jävlarna vilka som äger!! ;-)



//Love

2009-09-12 @ 15:30:54
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu