God mat & sen fika i Underbart sällskap!!

Nu sitter jag här i soffan och har skrattat en hel del med Anna & Rosanne. Åkte till mina bröders restaurang vid kl 3 idag, åt super god mat (lammkottletter) *mums*, båda mina bröder jobbade så det var trevligt. Sen kom Lina dit och hämtade mig vid kl: 5. Vi drog vidare till ett Café på östermalm och åt stora goda kärleksmums.. Choklad e såååå underbart gott!!



Drog till Åhlens efter det och handlade lite saker.


Nu när jag själv har hittat kärleken, och det e helt otroligt att man kan känna på detta sättet, hade man vetat innan att sådana här känslor fanns så hade man nog letat tidigare.
fast det kommer när man minst anar det.
Men jag vill så gärna att mina gummor ska kasta iväg dom där idioterna dom har som inte förtjänar dom iaf, för dom förtjänar det bästa och om en man inte kan behandla en tjej som hon ska behandas så ska man kasta iväg dom för man ska inte nöja sig.
Kom ihåg at ni e underbara och att kärleken kommer att komma, men man kanske missar honom om man står med fel kille för länge..

Nu har jag pratat med min älskling och sagt god natt så nu blir det natten med en nyköpt bok..
// Kixxx



Kommentarer
Postat av: Pooma

Älskareejj Tjejen =D

Gillar din blogg skarpt...keep up the good work!!

Hoppas du får en underbar helg..

Love u..puss//Malle

2009-09-19 @ 10:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu