Jobb & jobb..

Skulle ha börjat flera timmar tidigare idag då vi skulle få in mycket varor, men som vanligt så krånglar det mesta på morgonen, jag tvättade nämligen i lördags men fick ut tvätten idag på morgonen ifrån torkskåpet.. Man kan ej komma in om man inte har tvättid och ingen har varit där nere något. Men jag började ändå 1 och en halv timme tidigare..

Nu står jag här i kassan på jobbet och önskar att det inte kom fler kunder, e inne på min sjätte dag men bara en kvar sen :D. Och Lina jag hatar när du e ledig :(. Ingen att freaka ur med!!


Jag ska hem till min bror Jannis på torsdag, ska bli super trevligt, har inte sett honom sen han åkte till Rhodos, jag skulle också ha åkt ner i år pga att vår farmor e dålig och börjar bli väldigt gammal..Men det får bli nästa år istället..

Pratade med Johan i ca 2 timmar igår, tiden går så fort ibland, han gör mig alltid lika glad, han e så sjukt störd och onormal, men det e precis så jag vill ha honom.. haha!!


Tjejerna drar till Rom imorn , jag ska inte följa med, för jag jobbar och har ej råd :(. men jag vill höra allt när ni kommer hem.. Gör inget som inte jag skulle ha gjort när jag var singel.. PARTY!!


Nej nu ska jag jobba och gå på lunch snart.. // Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu