Ledig :)

Hej hej!!

Idag e jag ledig, dom frågade om jag kunde jobba imorn, men jag sa nej, Johan komma ju och min chef förstod så det e skönt..

Jag hade först inget att göra imorgon kväll och nu har jag för mycket saker att göra helt plötsligt.

Jag vill gärna på Ambassadeurs Black Party imorgon, jag tror att alla dom Dj´s är riktigt bra, och jag e riktigt dans sugen. Jag var ju inte ut förra helgen så mina ben vill röra på sig!

Just nu håller jag på och tvättar och ska börja städa snart och lyssna på hög och bra musik.

Sen sätta in pengar på handelsbanken, efter det vill jag försöka hitta något snyggt att köpa som jag kan ha på mig i helgen, får se hur det går med det.

Jag har fastnat för Promoe ända sen jag såg honom på Hultsfredsfestivalen i år, han var grymt bra live och man blir glad av att lyssna på hans musik.

Så här får ni några av mina favorit låtar med honom:



 

 





Den här sista låten har jag dansat åt på många fester och på många av våra sena efterfester.
Eller hur tjejer??

Nu ska jag hämta tvätten, ha det gott!!

//Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu