När man har tid att tänka!!

Nu när jag inte kan göra så mycket på dagarna pga min olycka så har man så himla mycket tid över att tänka och analysera saker. Det e inte alltid till ens fördel.
Min olycka som skedde för ca 6 år sen förändrade mig totalt som människa, till det bättre och det e jag glad över, det finns en mening med allt brukar jag säga. För jag tror verkligen på det.
Och denna gången kommer jag också att förändras men jag vet inte hur än. det jag vet e att det har fört mig och min familj närmare, och jag & Johan har ett band mellan oss nu som e starkare än någonsin. Och min familj fick lära känna Johan och dom gillar honom väldigt mycket redan. Och det betyder jätte mycket för mig. Det jag känner e att jag e på väg mot en mognare tid, jag ska inte dricka på ett bra tag, och sen ska jag inte festa varje helg, utan det räcker att gå ut när det e något som händer eller bara gå ut med vännerna någon helg. Man måste inte gå ut varje helg bara för att det e helg. Man slösar mycket pengar och det finns ingen mening med det.
Jag ringde till alla ställen där jag har lån eller avbetalningar i måndags och fixade om allt så att jag ska betala av allt fortare. För jag & Johan ska ha ett skuldfritt liv ihop. Och det kändes jätte bra.
Det e skönt att umgås mer med familjen, för jag försummade min familj innan, det var bara vänner och festande som gällde.


Det jag har tänkt mycket på efter olyckan e hur snabbt ens vardag kan förändras, vänner kan försvinna, och den man älskar kan dö eller lämna en.
Därför tycker jag att man ska börja ta vara på det man har mer, man ska säga till dom man älskar att man gör det. Umgås med familjen, låt aldrig den du älskar gå och lägga sig ledsen.
Jag har gått igenom några svin, speciellt ETT, och jag vet hur det känns att inte våga lita på människor eller killar. Men en vacker dag så kommer det att komma en eller flera personer i ens liv som man kommer att kunna lita på. Och man ska hålla ögonen öppna efter dom så att dom inte bara glider förbi. Ett enda ögonblick kan förändra ens liv totalt.

Jag har 3 st som har hänt mig på senaste tiden och jag hade inte och vill aldrig behöva leva utan någon av dom.

Jag har fått en bästa killkompis som även e som min bror, han heter CHRISTIAN PERSSON. Han har flyttat tillbaka till Malmö nu, men jag kommer alltid att ha honom kvar i mitt liv och han har hjälpt mig genom svåra stunder och jag saknar honom otroligt mycket. Man har alltid grymt roligt ihop med honom och han e så genom snäll..



Sen har vi LINA SYLVANDER som e en av mina absolut bästa vänner, utan henne skulle mitt liv vara mycket tråkigt, hon finns där när jag e glad och hon finns där när jag mår dåligt..
Utan henne skulle jag inte ha klarat av vissa jobbiga stunder, och jag kan berätta allt för henne, hon e min själsfrände, inga kan fukka ur och ha så roligt som vi två har tillsammmans.
Hoppas att jag kommer ha henne kvar i mitt liv för alltid. Hon har även en underbar pojkvän och jag hoppas att vi 4 kommer vara vänner och har rest ihop i framtiden sen.



Mitt absolut största möte e när jag träffade min andra hälft JOHAN BLOMSTEDT, och bara ett annat val av ställe hade gjort att jag inte skulle ha träffat honom. Det e därför man ska hålla uppsikt efter alla små ting som för en till personer som kommer att förändra ditt liv.
Så lycklig som jag e med Johan önskar jag att alla kunde känna, jag trodde inte att sådana här känslor fanns, när allt bara faller på plats och man känner sig komplett och allt e simpelt.
Det e nog det som e äkta kärlek, och jag har börjat lita igen, och jag har ständigt ett leende på mina läppar och i mitt hjärta så känner jag att mitt letande e över för this is it!!
Vi e tvillingsjälar säger min mamma, hon e så söt.

**Det är du som gör så att jag orkar upp på morgonen, du ger mig all kraft för att orka dagen. När jag går och lägger mig drömmer jag om dig. Du är min stjärna, du får mitt hjärta att slå 2 gånger så snabbt än vad det brukar göra. Inget ska få skilja oss åt älskling.**





Det jag önskar nu e att jag skulle få kontakt med min allra bästa vän Olivia, hon har haft det svårt i livet och jag vill finnas där för henne. Ska försöka få tag i henne idag.
Och man får inte glömma min älskade Linda som har flyttat till Göteborg, ska hälsa på dig sen när jag har blivit bättre..

Ja nu har ni fått läsa den sentimentala sidan av mig..

Over and Out// Kixxx





Kommentarer
Postat av: Lojsan

Fint inlägg gumman!



Har vart med om dramatiska vändningar med min pappa senaste åren, och visst är det konstigt att det ska hända nåt dramatiskt för att man ska förstå att man ska uppsatta vänner och familj så mycket som man borde?

Vet precis hur du menar!



Puss & Kram Saknar dig!

2009-09-30 @ 13:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu