Pojken har kommit :D

Hej hej!!
I torsdags jobbade jag min första dag på en vecka, det var faktiskt skönt att vara tillbaka. Eller ja att se dom jag har saknat.
Efter jobbet drog jag och mötte Rosanne och åkte till Sickla Köpkvarter och handlade lite, sen stressa  hem för att göra mig iordning innan min pojke skulle komma hem till mig.
Vi var vakna till kl 3 på natten, och så ringde klockan vid halv 7, men men det gjorde inget jag var inte trött på jobbet iaf.
Vi hade personalmöte på jobbet igår och det finns nog en hel del som ligger kvar i luften och behövs sägas, tror inte att allt blir bra förens alla har fått sagt det dom vill säga.

Jag och Johan hade myskväll igår, det var skönt, jag var sjukt festsugen när Rosanne stod och fixade sig och vi lyssnade på hög musik, men det gick över sen.
Vi åt Kyckling, krocketter och sååås, sen kollade vi på filmen Swat, men vi båda var så sjukt trötta så vi somnade vid 1, men jag hade det mysigt så det gör inget.

Idag skulle igentligen Ted ha inflyttningsfest, men det blir ingen, tror att vi ska ut ändå, mina ben behöver dansa av sig lite tror jag. Ska åka till Köpkvarteret om en stund och köpa kavajen jag provade igår, och kanske något annat. Sen in till Johan och Ted inne i stan..

Simon spelade upp en låt förra helgen som jag har fastnat för nu, har hört den någon gång förut men nu e det en favoritlåt, och alla ni som känner mig vet ju att jag kommer att spela den tills öronen blöder på er :D

Här har ni den:



Vi ska boka kryssningen idag också, 107.5 kryssning, kommer att dansa hela kryssningen, speciellt när Dj Mario spelar.. Ska bli riktigt roligt.. :D

Nej nu ska jag äta frukost och kolla på en film, ha en bra lördag allihopa.. // Kixxx





Kommentarer
Postat av: Selina

Röra på benen va!!

Ja det blev ju alldeles för mycket av det tydligen då min älskade vän ligger på sjukhus nu :-(

Krya på dig darling <3



//Love

2009-09-20 @ 21:27:34
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu