Sista dagen innan ledighet.. *Skönt*!!

Då var man på jobbet igen då, började lite tidigare idag också men de gör ingenting då jag ska vara ledig i 6 dagar efter denna dag.
Jag har bytt till mig det, då jag vill vara ledig när Johan kommer på fredag :D
Det ska bli så underbart att ha honom här!!
Han kommer ju åka iväg på veckorna, men jag får åtminstone ha honom hemma i Stockholm på helgerna..
På lördag ska vi ut med Lina, Simon, Anna från jobbet och sen en kompis till Johan, fan va vi ska dansa, vi ska inte stå still en sekund.. Visst Lina??
Vi ska även dra på 107,5 kryssningen den 24 September, ska vi sjukt roligt.
Vi ska ha rummet med dubbelsäng, bara det bästa för oss såklart :D
Lina & Simon ni måste få ledigt så att ni kan följa med!!!!!!!!



Nej nu måste jag jobba igen, skriver ikväll igen, då jag ska lägga upp lite bilder..
// Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Vad hände med lägga upp bilder??



//Love

2009-09-12 @ 15:31:39
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu