Sista lediga dagen!!

Idag gick jag upp kl halv 12, satte mig och fixade lite på datorn, jag borde inte sitta kvar med den än då jag måste dra om 30 minuter. Jag ska till mina bröders restaurang en sväng och sen ska jag möta upp Lina för en fika :D.
Johan ringde för en stund sen också, gillar när han spontar ringer, han kommer imorn kväll, ska bli härligt, vi ska nog ha en hemma myshelg bara denna helgen. Ska bli skönt!!
Så Rosanne du får gå ut och festa hela helgen..haha!!

Tillbaka till jobbet imorn, kommer att vara trött då jag har vänt på dygnet men det ska bli roligt att träffa alla igen då jag har varit ledig i 1 vecka..

Ha en bra dag allihopa och ta er ut..
//Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu