Sjuk igen!!

Började natten med att hosta halvt ihjäl mig, vaknade imorse med feber och sen så spydde jag.
God morgon Kicki.. KUL!!
Fick tyvärr sjukanmäla mig, som tur e så e jag ledig tisdag & onsdag så jag kan bli bra igen.
Somnade sedan om och vaknade kl halv 3, huvudet känns tungt, men eftersom jag måste ha något i magen ska jag försöka att ta mig till Willys och handla.
E som en kille ibland när jag blir sjuk, tycker lite synd om mig själv, vill att Johan ska vara här och ta hand om mig, haha fy fan va liten jag låter!!


Tjejerna kom hem ifrån Rom igår, fick se några riktigt fula bilder.haha!! Dom verkade ha roligt iaf..

Om ni vill läsa en blogg som skrivs av min gumma Lina, så gå in på: www.loveselina.blogg.se.
Hon har även lagt upp den bästa livesången ever, den sjungs dels av Kurt Nilsen.
Jag fick gåshud när Johan spelade upp den första gången och har fått det varje gång jag har lyssnat på den sen dess. Kurt e den som sjunger sist, sååååå underbart!!
Ni får videon av mig här också:


Vi hörs// Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu