Grattis älskling :D

I torsdags kom Anna, Stephanie och hennes kille Andreas hem till oss, vi hade tacokväll och kollade på film, det var jätte trevligt att dom kom. Skrattar alltis så mycket när jag e med mina gummor :D.
Följde med Johan i bilen när han skulle på en arbetsintervjuv, och igår fick vi reda på att han fick jobbet :D. Grattis Älsklingen min!!

Jag har jobbat hela helgen så det har inte funnits rum för att gör så  mycket annat, det var mysket folk alla 3 dagarna så det e jätte roligt.
Min gumma Lina kom förbi mitt jobb i fredags, med nya läppar och fixade naglar. Vet att du tycker om det, men jag älskar dig som du e gumman :D. Med eller utan fixningar!! :D
För du e samma person iaf och min bästa fukka ur kompis.
Milano ska bli jätte roligt gumman!!
Var det den 26 Maj??

I söndags kom även Kattis och Maria förbi jobbet och vi snackade lite, vi lyckas ju aldrig att kunna träffas när alla kan. Så det var roligt. Maria ska flytta till Sthlm i Juni så då ska vi umgås mycket gumman.

Mycket räkningar denna månad, men snart så får min älskling också mer pengar så vi kan spara och resa.. Så Anna snart blir det att planera USA resan :D JIPPIE!!!!

Köpte en Djurgårds matchtröja på derbybutiken idag. Så jag ska försöka komma iväg på fotbollsderbyt den 2 Maj mot AIK. Ska jobba den dagen men ska se om jag kan komma en timme senare. Hoppas hoppas!!

Idag kom Johans bror hit till Stockholm, så vi ska äta med honom på restaurangen ikväll, jag kommer aldrig därifrån även fast det e mina lediga dag..Haha!!
Ska kolla på Gossip girl nu och sen ska jag till Nacka Forum och kolla lite.
Ska möta Lojsan gumman sen och fika också <3 <3
Och mamma kommer förhoppningsvis in till stan.

På torsdag kommer min bror och bästa killkompis till Sthlm. Ska bli super nice att träffa honom, så det blir nån öl på torsdagkväll och sen så får jag möta dom ute på fredagen efter att jag har slutat jobbet.. Jessica kanske kommer till Sthlm i helgen också. Hoppas!!

Kixxx



Kommentarer
Postat av: Selina

Den 26: maj it is yes :-)

Onsdag morgon åker vi & kommer hem torsdagkväll.

Va kul vi kommer ha!!!



Hoppas ni får roligt i helgen när Christian är här, krama han från mig! <3



//Love



2010-04-28 @ 00:04:36
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu