Livet e bra :D

I helgen som var så hade riktigt mycket att göra på jobbet, det kom mycket folk och det e roligt.
Vill att restaurangen ska gå bra, inte för min egen del, men för brorsans och dom andra delägarnas skull. Första restuarngen som ligger på Valhallavägen går jätte bra.
Men vi ska öppna uteserveringen nästa vecka förhoppningvis och om Sverige kan ge oss lite bättre väder så kommer allt gå toppen.

I lördags kom Johan, Ted, Lina och Simon förbi mitt jobb och drack lite och väntade på att jag skulle sluta, halv 12 fick jag äntligen gå men det var mycket folk kvar.
Tog 2 cider sen drog vi vidare till East var tanken men det blev T.G.I Fridays istället, 2 öl där sne blev det hemfärd.

Hade min första lediga dag i måndags och då drog vi till Ikea och köpte 2 underbart stora och mjuka kuddar till sängen, så vi sover som kungar nu :D. Sen drog vi till Vaxholm, Philip var här och hälsade på, så vi drack och snackade och hade trevligt. Vi sov över då vi körde bil dit.
Var rätt bakfull dagen efter, blev en pizza innan jobbet.

Imorn e jag ledig igen och då blir det tvätt och städ. Ska bara slappa hela dagen tror jag, om vi inte ska hem till min bror och Döne då hon fyller år imorn men brorsan skulle höra av sig.
Jobbade med min bror Jannis idag, har inte sätt honom på länge så det var roligt.

Var och köpte ett par jeans, tröja och ett par skor i måndags också i Nacka Forum, det gick på 357:- allt som allt, och det var riktigt snyggt. Älskar när man gör kap :D.

Nu ska jag mysa med min älskling i vår mysiga lägenhet..

Kixxx..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu