Nu har vi öppnat :D

Jag jobbade på Kouzina några dagar förra veckan för att lära upp mig lite..
Förra fredagen var jag och Johan hos hans kompis Anton & hans flickvän Ema, vi drack och hade trevligt, kom 2 killar till och sen Ted.
Det var på tiden att du visade ditt tryne nu Ted!!!!!!!
Sjukt bakis på lördagen var vi båda två.

Hittade den perfekta rottinggruppen att ha sm utemöbler på vår altan.
Ska köpa den så fort jag kan:



Vi öppnade den nya restaurangen nu i måndags den 12 April, Kouzina på Söder heter den, ligger mitt emot skatteskrapan på Skånegatan 47. Vi ha bara öppet på kvällen nu i 2 veckor, så kl 16 öppnar vi varje dag. Sen blir det lunch och uteservering.
Det har gått bra att jobba och det e underbart att gå till jobbet varje dag på Medis :D
Sen har man ju inte ca 100 meter till Snaps :D

Hade hoppats på att hinna fika med Lina idag inna jag ska börja jobba, men tyvärr så blir det inte så.. Får ses en anna dag!!

Jag hoppade in på en järnaffär på Medis i måndags och skulle handla hammare och sånt till restaurangen och där i kassan står Carro som jobbade på Netonnet dom första 2 månaderna vi öppnade. Har inte sett henne sen hon slutade. Det var jätte trevligt att se henne igen. Vi bytte nummer så jag ska höra av mig om en fika här i dagarna :D.

Kattis du drar ju snart så vi måste ses innan det du, jag och Maria, eller??

Linda kommer till Sthlm på fredagen bara över kvällen, för hon flyger till Thailand dagen efter, men det ska bli nice att träffa henne en stund iaf. Men får se om jag e ledig då.
Hon kommer även upp den 12 Maj, för då ska vi på Berns och lyssna på när Deadmau5 spelar :D.

Nu ska jag läsa och sen plocka lite och fixa mig för jobbet..

Kixxx


Kommentarer
Postat av: Kattis

heja för uppdateringar! :) Japp, åker om exakt 14 dagar, jag ska till uppsala den 21, men förstår om det blir bökigt för dig att ta dig dit också. Prata med Maria, det är mest beroende på när hon kan. Jag är helt fri nästa vecka..så synka er och säg till.. :D

2010-04-14 @ 21:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu