Svårt att vakna!!

Vet inte om jag börjar bli sjuk eller något men jag e väldigt trött nu för tiden, gick upp halv 2 idag, kunde inte vakna hur mycket jag än ansträngde mig.
Sen var det bara att hoppa in i duschen och fixa sig för att dra till jobbet.
Det var lungt på restaurangen så jag slutade tidigare.
Min älskling kom in och hämtade mig, så handlade vi lite och har precis ätit Tacos :D

Martin och Philip som vi träffade på Hultsfred kommer till Sthlm över helgen.
Dom ska bo hos Vaxholmarna, jag jobbar ju hela helgen, men jag ska försöka ta mig dit dom e efter jag har slutat. Kommer bli as roligt tror jag. Vi har inte setts sen Augusti förra året.

Skulle ha haft en picknick med min gumma Anna men hon var tvungen att jobba, ska bli regn/snö imorn ändå stod det. Fan e det för fel på Sverige???!!!!
Men jag ska gå upp tidigare och ta en sväng till Skanstull och kolla i lite affärer..

Ska träffa Kattis och Maria på söndag, får se om det blir innan jobbet eller om dom kommer förbi restaurangen och käkar. Ska bli trevligt!!

Hoppas eran dag har varit bra!!

Kixxx


Kommentarer
Postat av: Se

2010-04-16 @ 20:59:21
Postat av: Selina

Jag är konstant trött oxå :-(

& konstant sjuk :-(



Ses imorgon :-)



//Love Selina

2010-04-16 @ 21:01:39
URL: http://loveselina.blogg.se/
Postat av: Kattis

heja! fler updates, det gillar vi starkt! :) maria kunde evt inte nu på söndag ändå, hon skulle skriva kontrakt o käka brunch...får se om vi löser det på nåt vänster...återkommer snarast! :P haha, så typiskt oss!

2010-04-16 @ 23:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu