Det kallas insikt!!

Jag kan säga att jag inte e perfekt.. Jag har mina brister men jag vet vilka jag har och vad jag måste jobba med. Jag önskar at jag kunde prata med vissa av mina vänner eller familj och den personen inte bara tog det man sa som ett påhopp utan att man försökte sätta sig in i hur den personen mår, det finns ju oftast en anledning till att man säger en sak.

Men jag har kommit till insikt att även fast man vill att vissa människor i änns liv ska uppskatta en eller anstränga sig lite eller helt enkelt finnas där. Så kan man inte tvinga folk.

Så f.r.o.m nu så kommer jag sortera bort dom som jag anser inte bryr sig tillräckligt.
Och prioritera dom som jag känner vill ha mig i sitt liv.

Jag har höga krav men jag kräver inget jag inte själv kommer att ge!!


Nu har det ätits frukost och ska snart åka in till jobbet.

Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu