Förlovningsfest!!

Då sitter man på jobbet och har precis ätit lunch. Ska jobba kvällen också. Har nyss mailat berns om deras drinkbord. Men det beror ju på om alla vill lägga ihop till ett. I måndags va jag och fikade med min gumma Lina. Det va skönt att vara själva. Nu e hon och Simon i egypten och har det härligt. På lördag blir det förlovningsfest för hela slanten, bokstavligt talat!! Tack alla som tycker om mig och Johan att ni vill dela denna dagen med oss. Det ska bli mycket alkohol, lekar och dans. Nu ska jag jobba vidare. Kixxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu