Helgen va toppen med små undantag!!!!

Som sagt så hade vi förlovningsfest i helgen, alla mina söta vänner kom med några undantag..
Det började tidigt med apple martinis och P2, sen champagne och en massa drinkar.
Det var så roligt att ha alla där och alla var så fina i sina klänningar och skjortor.
Sen bar det av till Berns salonger, vilket skämt, Never again!!!
Orkar inte dra upp alla anledningar men kan säga så mycket att dom gjorde bort sig..
Ska lägga upp en del bilder när jag har tid och fått dom på datorn.

Jobbade igår och idag, känner mig hängig, vill inte bli sjuk inför julen..
Sak bli mysigt med jul hos familjen :)

Nu ska jag äta med min älskling och sen bara mysa och imorn e jag ledig ska bli så himla skönt..

Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

När slutar damen ikväll?

Miss u!!



<3

2010-12-20 @ 12:05:05
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu