Ikea och sjuk!!

Klockan e mycket och jag e sjukt trött. Men jag har haft en toppen dag!!

I torsdagas handlade jag en del julkappar så nu e hälften klara iaf.
Sen fick vi hem en tv som vi köpte av Lina och Simon.
Anna och Jonas kom hem till oss senare och det blev pizza, vin och spel. Slutade med att dom sov över.
Det var super trevligt.

Min gumma Filippa har smittat mig, hon e jätte dålig och jag e rädd att jag ska bli lika dålig som henne.
Mådde skit piss på jobbet igår, och jag jobbade från kl 11 till kl 24. Ingen höjdare!!
Sen sa min shef att jag kunde ta lördagen ledigt, så jag tog det erbjudandet.
Så idag har jag sovit ut och varit på ikea och köpe en tv-bänk, huvudgavel till vår säng, hatthylla, ett nytt varmt och fluffigt täcke :). Och en massa små saker.

Så när vi kom hem blev det pannkakor och en massa byggande, så nu e det super fint i lägenheten :)

Jag har fixat glas och snart bubblande till vår förrlovningsfest på lördag :)
Ska bli riktigt roligt!! 

Linda på fredag ses vi, saknar dig sååå mycket gumman!!

Sov gott allihopa!!

kixxx

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu