Kan inte somna om!!

Johan gick till jobbet för en timme sen och jag kan inte somna om. Jag e ledig idag, och har en hel del att göra.
Och jag skulle verkligen behöva sova en stund.
Men här ligger man, och det e kallt och mörkt.. Usch!!

Man börjar fundera på saker och vips så kan man inte tankarna fria å man kan få sin prinsessömn.
Skulle verkligen behöva semester.
E så trött på en del saker nu, men jag har bestämt mig att kapa det dåliga i mitt liv, hur jobbigt det än kommer att bli så blir det nog bättre i längden.

Har min älskling och man får bygga nya saker.

Jag ska sätta på nya avsnittet av One Tree Hill och försöka somna.
Sen blir det tvätt och nacka forum och handla julklappar med Anna. Sen myskväll hemma hos oss!!

Skulle ha gått ut med Lina och Lisa igår, men som vanligt så gör mitt jobb så att jag ej kan göra det jag tänkt mig. Börjar bli trött på det!!

Ha det bra.. Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu