Många mysiga dagar :)

Jag har gjort en massa roligt den senaste veckan :).
Uppesittarkvällen var super mysig, vi vann ju dock inget, jag som hade på känn att det var i pr vi skulle vinna :).. haha!!  Sen drack vi vin och spelade en massa spel.. Fan va vi skrattade!!
På julafton blev vi väckta med samma låt som vi alltid blir väckta med..
Älskar traditioner, sen blev det massa god mat och massa fina julklappar.

Jag fick:
En mjuk lila morgonrock (lång).
Örhängen.
Svart sjal.
Lila trosa.
En upplevelse.
Klocka.
Halsband.
Skinnjacka brun.
Armband.
2 böcker.
2 tröjor.
En till sjal.
Badgrejer till badkaret.
1000:-
Biljetter till Jerry seinfeldt i juni i globen :).

Tror att det var allt.  Tack allihopa :)

Sen bar det av till Kristinehamn på juldagen. Visade min älskling vart jag har bott och hur staden ser ut. Sen åkte vi hem till susanna och Mattias och fikade.
Fick träffa deras dotter Edith som jag ej har träffat än. Och Alva har blivit så stor.
Det varjätte trevligt att träffa dom. Önskar jag kunde sitta kvar längre.
Men jag skulle ha massa vänner över på förfest.
Det blev riktigt mycket folk och jag e så glad att alla kom..
Sen bar det av tll statt, där var det inte så roligt som jag hade hoppats men jag var där med alla mina vänner så det var roligt iaf.

Vi skulle ha åkt hem dagen efter men så fick Johan magsjukan.
Så vi var hemma hos min styvfar Sune och var bakisar hela dagen.
Dagen efter var vi tvungna att också vara kvar så jag åkte med Anna till Karlstad och shoppade lite på mellandagsrean. Hittade inte så mycket men lite iaf :).
Sen blev det att laga mat hemma hos Sune och kolla på andra delen av Arn. Mys!!
Idag åkte vi hem, Johan mår bättre. Va på stan och fika idag och sen hemma hos Camilla Roselin och gullade lite med hennes dotter.

Nu e vi iaf hemma, och ska kolla på film. Imorn fyller min mamma år så vi ska dit och äta god mat.

Lägger upp bilder imorn..

Kixxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu