My back hurts!!

Veckan har varit lite jobbig, då jag har känt mig halvsjuk hela veckan men alla på jobbet har varit sjuka så jag e glad att jag inte blev det.
 I lördags gick vi till Tre santi när jag hade slutat jobbet, min bror jannis jobbade så vi åt lite och tg en pannacotta till efterrätt, den var såååå god!!
Dom jobbade i tomteluvor allihopa :)

Såååå söta :) <3 <3

Sen var jag ledig söndag och måndag, har köpt alla julklappar och fixat en hel del
Var hemma hos Lina i måndagskväll, det var jag, Lina, MArina, Pauline och hennes kusin.
Vi drack vin och snackade. Beställde löshår av Pauline så ska hon hjälpa mig att sätta in det när det kommer.. Happy :)
Resan hem ifrån Norsborg var mindre rolig. Usch!! Inga tummelbanor gick, sen kom det en buss som tog 100 år att komma in till stan, Johan mötte upp mig i stan då han hade varit på julbord med jobbet. Så när vi står och väntar på vår buss i slussen. Så ska dom helt plötsligt gå där uppifrån så den missade vi. Då hade vi stått ute i 1 timme i 20 minusgrader. Det blev taxi hem!!
Jag hade trevligt iaf, slutade med att det var bara jag och Lina kvar som pimplade vin och snackade om allt. Tack gumman för en trevlig kväll <3 <3

Har varit hemma från jobbet i 2 dagar nu, för jag har haft ont i min rygg.
Imorn bär det av till brorsan och döne. Ska ha uppesittarkväll med bingolotto, gott att äta, alkohol och spel :). Mysigt!!

Sen blir det Kristinehamn på juldagen, biljetterna till statt e köpta och det ska bli så roligt att träffa mina kompisar igen.. men vissa kan ej vara med och det e synd!!

Ett citat: Om man vill att andra ska förstå en, så måste man kunna förstå andra!!

Kixxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu