Hatar Sverige på vintern!!

Vi hade inventering på jobbet igår, vi kämpade på för att hinna, men jag slutade kl 21 då jag redan hade varit där i 12 timmar. Dom ville att man skulle stanna längre men jag var trött och tunnelbane trafiken e fucked up. Va hemma halv 12, så dte var tur att jag inte stannade kvar.
Jag skulle ha jobbat idag men tunnelbanorna, saltsjöbanan och bussarna e inställda pga av ovädret och halka. Det e helt stört!! Så jag kunde inte komma iväg till jobbet, taxi skulle ha kostat hur mycket sm helst och jag har inte dom pengarna nu innan lön. Och vi kan ej köra med bilen heller då den e avställd.

Så nu sitter jag här hemma och ska få lite gjort.

Här har ni lite bilder ifrån semstern:



Frukost på flygplatsen innan vi skulle åka till värmen.

















Utsickten från våran balkong ner till poolen :D







Dom här 2 duvorna kom till oss varje dag.



Här spelade vi mingolf.















Nu börjar bli lite på lyset :D

























Detta hette Yumbo Center, här fanns det massa barer, restauranger och shopping.













Världens finaste pojkvän :D





Det här e på alla hjärtans dag <3





Det var dessa ringar vi utbytte på restaurangen på alla <3 dag :D





Goda San Fransisco!!



Och så lyssnade vi lite till en Elvis imitatör..





Vi vet ej vem han e men han hette Sven..



Vi e på Aqualand..





Vi spelade lite biljard i solen..



Vår sista middag vid stranden..
















Over and Out//Kixxx






Kommentarer
Postat av: åsa

va fan har du förlovat dig, grattis !! :)

2010-02-22 @ 10:08:01
Postat av: åsa

aha såg i andra inlägget att de inte va förlovning.. men grattis ändå :) en ring e alltid en ring ;)

2010-02-22 @ 10:14:17
Postat av: Selina

Att komma iväg från denna kylan är nödvändigt då man nästan fryser ihjäl här!

Ni ser ut & haft det härligt :-)



//Love

2010-02-22 @ 20:57:35
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu