Jag vill flytta!!

Jag vill verkligen flytta, fan för att bo i Sverige, på sommaren e det helt underbart (när det väl e sommar). Men annars e det inte roligt alls.
Ska nog fan ta och skaffa ett jobb i Norge i 6 månader eller något så man kan spara ihop lite pengar. Och sen bara dra härifrån. Vi har pratat lite om det. Drar vi båda över till Norge så får man ju ihop rätt mycket pengar, och sen ska vi ju jobba utomlands om vi väljer att flytta.

Idag har jag varit ledig, följde med Johan in till stan på en arbetsintervjuv, iskallt att stå och vänta i all denna trafikkaos.
Vi fick ändra min tid till jobbet imorn så jag kanske kan komma dit iaf, hoppas verkligen att saltsjöbanan går. Fick skit från min chef att jag inte knde komma i söndags, men jag kan seriöst inte bry mig mindre, går inte saltsjöbanan, bussarna eller tunnelbanorna och all taxibilar e upptagna så kan jag inte göra så mycket, om inte hon kommer och hämtar mig eller fixar ett par vingar till mig.

Satte mig på ett fik idag när jag väntade på att Johan skulle bli klar, ett Weinerbröd och en cola för 52:-, helt sjukt men jag ville inte gå ut i kylan igen så jag satte mig där och läste.

På torsdag fyller min gumma Anna 25 år, så vi ska käka middag sen så ska vi ut och fira henne på fredagen, e ledig i helgen så det e perfekt. Köpte en sak till henne på Gran Canaria men jag ska nog köpa något mer.

Vill skaffa hårförlängning, måste spara ihop till det, men jag vet inte om jag ska skaffa så att det sitter i hela tiden eller om jag ska kunna sätta i det när jag vill använda det.
Min svägerska tror jag kände någon som kunde fixa det, så jag ska höra med henne igen.

Och nej Åsa jag e inte förlovad, vi köpte ringarna som en kärleksgåva, ett bevis på vår kärlek.

Nej nu ska vi iväg till tvätten och sen kolla på Cool Running, vi kom och tänka på den filmen igår och var tvungna att ladda ner den, ingen av oss har sett den på flera år..

/Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu