Sjuk!!!!!!!!!!!

Nu e man sjuk också, det går ju inte att bli annat i denna kyla, speciellt inte när man får stå ute i kylan minst 3 timmar varje dag och vänta på kollektivtrafiken och en massa ersättningsbussar som aldrig kommer.

Johan e iväg och provjobbar på jobbet han fick så jag försöker få något gjort här hemma, har dammat, städat toan, dammsugit och ska nu ta tag i min garderob och ta en sväng ner till förrådet tror jag. Har även kollat på nyaste avsnittet av One tree hill, man fäller ju några tårar varje gång man kollar på den serien.

Låg och funderade idag och det e så mycket man vill göra och den enda som hindrar en e en själv, så jag ska börja med en sak i taget nu så jag kan få det livet jag vill.
För förutom min pojkvän så måste jag jobba på massa andra saker.

1. Vara den bästa jag kan för Johan.
2. Umgås mer med min familj och brorsbarn.
3. Skaffa ett bättre jobba, pendla fungerar inte längre.
4. Börja träna och äta bättre.
5. Få iordning på ekonomin.
6. När 4 e klar så ska jag börja spara.
7. Umgås mer med vännerna som betyder något för mig, och ringa dom jag inte kan träffa.

En sak jag ska fortsätta med iaf e att strunta i vad alla andra gör, för det finns inget värre en folk som sitter och snackar skit hela dagarna om alla andra,varför dom ser ut på ett visst sätt, varför dom e med den, varför dom e sjuka. Hur orkar man undrar jag????
Kan man inte bara bry sig om sig själv och om människorna runt omkring sig på ett bättre sätt.
Oftast finns det en anledning att en människa gör som den gör. den det e fel på e den som bara ser brister i det en annan människa gör. Sådana människor jag jag inte plats för i mitt liv.
Som tur e så bor jag ihop med världens mest ödmjuka människa.

Och jag vill tacka alla dom underbara vännerna jag har, som vet mina brister och att jag gör misstag men som ändå älskar mig och står vid min sida.
Det e så äkta vänner beteer sig och jag kommer fortsätta att behandla er likadant.
Ni vet vilka ni e, all kärlek till er <3<3 Tack!!

Mitt liv e iaf lättare att hantera sen jag träffade min älskling. Kommer vara tacksam hela mitt liv att jag har fått honom. Fanns en stund i livet som jag trodde att jag aldrig skulle få bli lycklig, men nu e jag på godväg :D

//Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu