Tillbaka i denna kyla :(

Ja då var man som sagt tillbaka i kylan igen, vi kom hem i Onsdags kväll, efter en helt underbar vecka i Gran Canaria med min älskling. Vi anlände till Playa del ingles onsdagen den 10 Februari, vi började semstern med att sätta oss i solen på balkongen med en öl. Sen ner till poolen en sväng, det knackade på en kille som ville ha med en på deras barruder under veckan. Det skulle vara gratis shotarm drinkar och massa saker. Så vi tacka ja såklart, det var ju gratis Tequilashort, vad skulle kicki säga så.. :D.

Vi skulle ju ha tagit det lugnt första kvällen, men så blev det inte, vi satt på balkongen och drack och snackade och spelade kort. Sen iväg för en kväll med festande. Det e så skönt för jag har så sjukt roligt med Johan, även fast det bara e han och jag.

Dagen efter blev det massa sol och bad, och så åt vi gott och spelade minigolf.
Fredagen brände vi oss lite, det var varmare där nere än vad vi trodde att det skulle vara.
Sen ner för vår barrunda igen, det blev väldigt mycket drinkar då det var 3 för 1 och sen gratisbar i en timme, tror ni vi beställde in mycket då?? JA!!
Vi var ju lite måttligt sega dagen efter men det blev sol och en massa mys, gick runt och kollade saker och gick på en fin restaurang.

Sen blev det ju alla hjärtansdag, det regnade tyvärr på dagen men sen gick vi ner och kollade på marknaden och köpte ett par ringar som vi kallar för (löftesringar), både jag och Johan e såna så vi vill inte förlova oss tidigt.
Men ringarna e en sak som vi har för vår kärlek iaf, vi har likadana såklart.
Vi gick ner till en fin restaurang vid stranden på kvällen och åt gott och det var lite uppträdanden. Det var den bästa alla hjärtansdag jag har haft :D.

PÅ måndagen drog vi iväg tidigt på morgonen med bussen till Aqualand, och åkte alla vattenbanor om och om igen. Det va riktigt roligt, kollade på sjölejon där också.
Vi gjorde en hel del, bruna blev vi också :D

Sen kom den tråkiga onsdagen när vi skulle åka hem, gud vad jag inte vill bo i Sverige längre, jagg HATAR kyla. Man mår så sjukt mycket bättre när dt e varmt och man har fler möjligheter att göra något. Man blir lyckligare helt enkelt.

Flyget var försenat, södertunneln var avstängd när vi kom hem, komunaltrafiken i stockholm suger.
Har sagt till Johan att vi borde prova att bo utomlands i 1 år iaf. man måste iväg och hitta på saker och få nya erfarenheter.

Idag har vi inventering på jobbet, så jag jobbar från 9 till 21 ikväll, jobbigt! Men iag får jag träffa min gumma Lina :D Har saknat henne..

Linda kommer upp till Sockholm andra helgen i Mars, ska bli så roligt, vi snackar inte lika mycket längre, men det e synd då hon e en av mina bästa vänner.

NU ska jag jobba vidare..
Lägger upp kort inom några dagar.

//Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu