Bättre tider :D

Hej och hopp!!

MIn kläder hann komma till studenten, postgubben stod utanför min dörr samma dag.
Allt passade utom klänningen. Sen bar det av för att se vår söta gumma ta studenten, kan inte fatta att det var 5 år sen jag tog studenten. Man kände sig gammal när man stod där. Haha!!
Tyvärr så hände det en olycka på flaket så Lojsan slog i näsan och börjad eblöda så vi drog till Tynningö nästan på en gång. Vi åkte med i hennes brors nercabbade raggarbil och sjöng och drack.

Sen var det massa folk på ön och vi åt och drack, det var mycket trevligt!!
Jobbade dagen efter och det var inte lika roligt, men så bakis var jag faktiskt inte.
Har inte druckit på så länge så jag trodde att jag skulle vara det.

Sen har jag jobbat varje dag, försöker att ta igen massa timmar så att man får lite lön denna månad.
Mamma sa att man ska få tillbaka på skatten denna veckan, så det e skönt!!

Igår va jag ledig och åkte in till stan och mötte Lina och Malle, jag shoppade för mycket, men jagköper inte dyra saker så det e okej. :). Sen hem och mysa med min älskling och äta pizza.

Helgen innan midsommar ska vi till Ystad, det ska bli jätte roligt, jag har inte varit där sen i november förra året, och Johan har nog inte varit där sen innan julen.
Ska försöka få klartecken av min bror/chef om Rhodos så att jag kan boka biljetterna och boendet.
Längtar så himla mycket, vi firar 1 år där nere också, och många år till blir det <3 <3

Kixxx


Kommentarer
Postat av: Selina

Det är så gulligt att du är så kär :-)



Ha en fin dag<3



//Love

2010-06-08 @ 12:45:20
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu