Lojsans student <3

Känns mig rastlös och seg, efter att jag har behövt att ta det lungt några dagar.
Shoppade lite i fredags inför min gummas student.
Låg hemma i lördags och kollade på dom 10 avsnitten jag inte hade sett av The Hills säsong 5.
Ingen av mina serier går nu, fattar inte att One Tree hill gav ut 4 avsnitt sen står dte ej när nästa kommer.

I söndags var det Mors dag, jag följde med Johan på hans jobb som han har på Ikea varannan helg, fram till eftermiddan, glömde min plånbok inne på toaletten på mcdonalds, men en jätte snäll person kollade upp mig på eniro, ringde mig och sa att han skulle lämna in den i kassan där. Hur snällt e inte det??? TACK!!
E glad att det finns så snälla människor.
Sen blev jag avsläppt hemma hos mamma, två av mina brorsbarn var där, mysigt.
Sen gjorde jag mammas naglar och så kollade vi resa och boende till Rhodos i sommar.

Jag och min älskling firar 1 år den 14 Augusti och då vill vi vara utomlands och fira <3 <3

Igår hade vi bara en mysig dag, då båda var lediga, åkte och fixade dom sista sakerna till Lojsans student som e imorn. PARTY ute på Tynningö hela kvällen sen :)
Jag har inte festat på säkert 8 veckor, så nu e det dax!!

Köpte ögonfransar som jag ska försöka vara smidig att sätta på idag. Haha får se hur det går.
Ska åka till Nacka Forum snart och möta upp Lojsan på en fika.

Har beställt kläder från Asos, betalade extra för att det skulle komma innan den 2 Juni, för det e saker jag ska ha på mig på studenten imorn. Så jag hoppas att det kommer med posten idag.

Ska fixa mig nu ha det bra gott folk :)'

Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu