Bye bye

Har inte orkat sitta vid datorn något den senaste tiden.

Linda va iaf här den 11 feb till den 14, det var så underbart att träffa henne, önskar att hon bodde här uppe. Både hon och jag skulle må bättre då. Torsdagen chillade vi bara, fredagen åkte vi in till stan och fikade med Lina och Marina. Sen blev det systembolaget för hela slanten. PÅ kvällen drog vi hem till Anna och dom och spelade spel, drack och bastade. Vi hade hur trevligt som helst, alkoholen tog slut så vi bestämde oss för att dra hem när kl blev 1 (för vi hade mer hemma) :D. Vår gamla polare Timothy, som också kommer från hålan i Värmland men nu bor här, kom och mötte upp oss i slussen så drog vi hem till oss vi 4 och fortsatte att dricka. Jag kan säga som så att all alkohol som vi hade köpt till lördagen dracks upp. Men det var så sjukt roligt att träffa honom, att vi 3 satt där och har kommit ifrån hålan Kristinehamn!!

Det komiska den kvällen var att granntanten kom ner och gav oss en öl för att sänka musiken, det slutade med att hon kom in och satt och drack vin med oss kl halv 4 på morgonen.. haha!! Jag va så sinnessjukt bakfull dagen efter, det var länge sen jag mådde så dåligt. Och vi skulle hem till Rosanne på inflyttningsfest den kvällen, var inte taggad överhuvudtaget.

Efter många om och men så tog vi oss iväg, men eftersom vi inte hade någon alkohol kvar så fick vi dricka sprit hela kvällen och det var inte lätt att svälja ner. Vid halv 1 drog vi oss in mot stan och mötte upp Lina och Malle och satte av mot Laroy. Det var dålig musik den kvällen så det kunde ha kvittat men det var nice att vara med tjejerna och Johan.





Vi dansade, sen drog vi hem och satt och efterfestade till kl 8 på bara jag, Johan och Linda..

Söndagen blev det inte många knop gjorda, usch så dåligt man kan må av en helg med konstant supande. Sååå värt det iaf.

Nu e det bara jobb och jobb men på fredag ska vi ha en girls night out, ska bli riktigt roligt.

Och man sparar ju det bästa till sist, SA UPP MIG FRÅN MITT JOBB PÅ NET ON NET IDAG!!!!! Så den 22 April blir min sista dag.. Bye bye!!


Kommentarer
Postat av: kattis

hehe ,men det är ju så tråkigt!! Jag trönar på ett litet sunkgym här i bålsta, så jag är inte ens i stan..hahah. Jag träffade maria idag, hon pratade om att vi ses på lördag? Eller?

Jaa, sist ja...usch, det vart lite väl mycket på kort tid, så vi åkte hem tidigt. Och bra var väl det, tog mig en vecka att återhämta mig. Hahaaha



Kram

2010-03-23 @ 15:34:17
Postat av: Selina

Den 24:de april kör vi uteservering för heeeela slanten så be till vädergudarna redan nu!

På fredag ska vi ha SJUKT kul!:-)



//Love Selina

2010-03-23 @ 20:28:16
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu