Filosoferar!!

Jag tänker väldigt mycket, iaf när jag får tid över. Och e den största mesen när jag kollar på serier, gråter så fort jag känner igen mig eller när det e sorgligt. Det e bara det att man kan relatera med så mycket ibland.

Läste min gumma Lina blogg nyss och hon skriver om våren och sommaren, man blir lycklig så fort man börjar tänka på det. Hennes favorit månad e Maj, min e nog i mitten på April, när dagarna e ljusare och solen sticker fram mellan persiennerna på morgonen. Men Maj e ju varmare och man som hon säger börjar sitta på uteserveringar. Och det e underbart. Och Lina vi ska ha en ännu bättre sommar detta året så söder och ibland sture får se upp :D Eller vad säger du??

Håller på och kollar på nytt jobb, vill förnya mig, och slippa pendla och så vill jag jobba någonstans där man ser ut när det e sommar. Kanske börjar på mina bröders restaurang om dom vill ha mig :D

Om man mår dåligt så borde man se på det man har och se vad som borde ändras på. Och ändrar man en sak i taget så kommer man känna att man blir gladare och gladare.
Jag mår förvisso rätt bra just nu faktiskt.
Jag har tex den bästa pojkvännen man kan hitta.
Jag vet vilka mina vänner e. Och dom som e det finns där för mig.
Underbar familj.
Jag har ett jobb och en lägenhet.

Och det jag vill ändra på e jobbet, vissa vänner, både att jag vill ha mer kontakt med vissa och att jag har sett att jag inte kanske betyder lika mycket för vissa vänner som jag trodde och nu när jag vet behöver jag inte tänka på dom mer. Men jag fick veta att jag betydde mer för en vän än vad jag trodde, och det e jag glad för.

I helgen firade vi min bästa kompis Anna som fyllde 25 år, vi spelade laserforce och åt och festade på Patricia. Det var mycket trevligt, det var Anna, Rosanne, Stephanie, hennes kille Andreas, jag, Johan och Ted.



Va hos mamma och åt hennes underbart goda lasagne i söndags. Nu e jag tillbaka på jobbet efter att jag har varit sjuk. På totsdag ska jag på läkarbesök sen tänkte jag umgås med mina gumma Anna och spela massa spel och fika och snacka massa skit :D.
På lördag ska vi på bio med Lina och Simon och kolla på Shutter Island.
Helgen efter det ska jag antagligen träffa 2 av mina grekiska gudinnor, haha!! (Maria och Kattis).
Linda ska komma upp till mig nån helg här nu också och sen ska jag och Johan dra till Ystad på påskhelgen.

Nu ska jag fortsätta jobba gott folk.

//Kixxx


Kommentarer
Postat av: Kattis

jösses du tjejen! Du är verkligen upptagen! Full rulle, men skoj! Du e också ute efter att byta jobb? Hehe, lär dig klippa hår, för på mitt jobb kommer det vara en ledig plats ganska snart..höhöhö...

Hoppas verkligen du kan komma när vi ska ses! Vore så roligt! :)



kram på dig, och du... fundera inte för mycket över vilka du betyder nåt för...det märks....lägg ner tid på de som e viktiga!

2010-03-02 @ 21:29:08
URL: http://kattzis.blogg.se/
Postat av: Selina

Denna sommaren ska bli sååååå fucking nice darling!

Vi erövrar både söder & sture då vi är störts, bäst OCH snyggast dessutom! ;-)

Längtar!!!



//Love

2010-03-02 @ 22:48:51
URL: http://loveselina.blogg.se/
Postat av: Kattis

jaa, bra! Dont let anyone bring you down! Hmm, jo men det kanske vi skulle kunna göra...sammanstråla.. om det e ok för er? Tror inte maria har nåt emot det iaf... Ni vill inte följa med o käka middag också då??

Fredag kan jag tyvärr inte... jobbar och har kanske bestämt utgång med en annan kompis...beroende på hur jag känner...

2010-03-03 @ 15:30:59
URL: http://kattzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu