Helg.......

Denna helg e fullbokad till max, ska bli nice :D

På fredag efter jobbet bär det av hem till Malle, där blir det alkohol i mängder.
Sen blir det nog Grodan och sen vidare till Hells kitchen antar jag.
Men får se hur länge jag blir ute, bussarna går ju inte hem hur sent som helst.

På lördag ska jag in och fika med Maria och Kattis inne i stan, ska bli jätte trevligt. Vi har försökt att träffas alla 3 länge nu, men det alltid något som kommer i vägen.

Och på söndag ska jag på bio med Johan och Anna, ska nog se Alice i underlandet i 3D.
Men jag skulle vilja se filmen Remember me också.
Det e ju samma som har gjort filmen The notebook, och den filmen e ju to die for.
Ska tvinga Johan att kolla på den med mig <3 <3.

Nu e jag på jobbet, gick upp halv 7 imorse, trött!! Ska hem och tvätta och mysa med min älskling ikväll. Löning idag, får se om det blir något över efter räkningarna!!


Kommentarer
Postat av: Selina

Nej gumman det är filmen "The Last Song" filmen som är gjord av samma personer som gjort "The Notebook"!

Inte "Remember me"!

Imorgon kommer bli en aaaasbra kväll!!! :-)



//Love

2010-03-25 @ 22:23:03
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu